keskiviikko 9. marraskuuta 2016

Tervetuloa talvi!

Meillä on täällä tullut lunta ihan reippaasti nyt lähipäivinä, pellolla kun käytiin Kertun kanssa tarpomassa niin polviin asti oli parhaimmillaan! Harmi kun Kertulla ei ole vielä tilsakumeja alla niin ei päästä kunnolla lumella vielä liikkumaan, ollaan lähinnä  nyt vaan kävelty ja pikkuisen varovasti ravailtu. Käytiin myös viikonloppuna hyppäämässä ensimmäistä kertaa ja kaikki sujui tosi hyvin! Kerttu käyttäytyi ja matkusti kuin vanha tekijä.

Tässä teille videota hypyistä mitä otettiin, Kertulla ei vielä ole kovin hyvä kunto vähäisen liikutuksen takia, joten ei otettu kuin ihan muutamia hyppyjä näin aluksi. Loppuun muutamia talvisempia kuvia, Kertusta otetut kuvat on taas kuvannut Julia Reid, kiitos!



 PS. Tämä uusi B Vertigon untuvatakki on kyllä mun tämän kauden ihan ehdoton suosikki, ihanan paksu ja lämmin takki talveksi! Päihittää kyllä mun mielestä edellisen vastaavanlaisen Kingslandin untsikan. Panta löytyy päästä melkein päivittäin ja housutkin olleet jo pitkään mun suosikkihousuina, vaikka jo ovatkin hieman vanhempaa mallia.





6 kommenttia:

  1. Vau mikä kuva teistä! Ja nuo vaatteet, ihanat!!��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! eikös vain olekin, mä olen itse ainakin tosi tykästynyt :)

      Poista
  2. Ompa teillä paljon lunta, meillä ihan vain pari senttiä :( ei paljoa hangessa vielä ratsastella täällä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo täällä lunta on kyllä tullut paljon, nyt tosin on luvattu vettä useammaksi päiväksi :(

      Poista
  3. Onpa onnistuneita ja hienoja kuvia! Onko teillä maneesi kotipihassa, jos ei niin kuinka treenaatte näin talvisaikaan?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Meillä ei ole omaa maneesia, mutta naapuritallin maneesia olen saanut lainata tarvittaessa, meiltä kävelee reilussa viidessä minuutissa sinne. Ulkona olen ratsastanut aina niin paljon kuin säät vain sallivat, lisäksi tietty käydään maneesilla hyppäämässä valmentajan luona.

      Poista